Almindelige Forretningsbetingelser
Definitioner
Disse vilkår og betingelser definerer følgende begreber:
- Fortrydelsesret: Den periode, inden for hvilken en forbruger kan træde tilbage fra en fjernsalgskontrakt.
- Forbruger: En fysisk person, der ikke handler som led i sin erhvervsmæssige eller kommercielle virksomhed, og som indgår en fjernsalgskontrakt med virksomheden.
- Fjernsalgskontrakt: En aftale indgået som led i et system, organiseret af virksomheden, for fjernsalg af produkter og/eller tjenester uden fysisk tilstedeværelse af både virksomheden og forbrugeren.
Virksomhedens identitet og kontaktoplysninger
Adresse: Diepenbrocklaan 74, 3055WC ROTTERDAM, Zuid-Holland, Nederlandene
E-mail: support@livira.dk
Anvendelse
Disse betingelser gælder for alle tilbud fra Livira og for enhver fjernsalgskontrakt og ordre, der indgås mellem Livira og forbrugeren.
Tilbud og accept
Hvis et tilbud har en begrænset gyldighedsperiode eller er underlagt særlige betingelser, vil dette fremgå tydeligt af tilbuddet. Tilbuddet indeholder en komplet og nøjagtig beskrivelse af de tilbudte produkter og/eller tjenester. Åbenlyse fejl eller mangler i tilbuddet er ikke bindende for virksomheden.
Fortrydelsesret
Ved køb af produkter har forbrugeren ret til at træde tilbage fra aftalen uden at angive en grund inden for 30 dage. Perioden starter dagen efter, at forbrugeren eller en udpeget repræsentant modtager produktet. I denne periode skal forbrugeren behandle produktet og emballagen omhyggeligt og kun udpakke eller bruge det i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om det ønskes beholdt.
Ønsker forbrugeren at udøve sin fortrydelsesret, skal dette meddeles Livira inden for 14 dage efter modtagelsen. Produktet skal returneres inden for 14 dage efter denne meddelelse, og forbrugeren afholder selv returportoen.
Priser og betaling
Inden for tilbuddets gyldighedsperiode vil priserne på produkter og/eller tjenester ikke blive forhøjet, bortset fra ændringer i momssatser. Betaling skal ske inden for 7 hverdage efter begyndelsen af fortrydelsesperioden. For tjenesteydelser starter denne periode, når forbrugeren har modtaget bekræftelse på aftalen.
Levering og udførelse
Livira vil udvise største omhu ved modtagelse og behandling af ordrer og ved levering af produkter. Leveringsadressen er den, som forbrugeren har oplyst til Livira. Accepterede ordrer vil blive udført hurtigt og senest inden for 30 dage, medmindre en længere leveringstid er aftalt. Hvis leveringen forsinkes, vil forbrugeren blive informeret senest 30 dage efter ordreafgivelsen. I dette tilfælde har forbrugeren ret til at ophæve aftalen uden omkostninger og kræve erstatning.
Klager og konfliktløsning
Klager vedrørende udførelsen af aftalen skal meddeles Livira inden for 7 dage efter, at manglen er opdaget, med en fuldstændig og klar beskrivelse. Livira vil besvare klager inden for 14 dage efter modtagelsen. Kræver en klage længere behandlingstid, vil Livira inden for denne periode give en bekræftelse og oplyse, hvornår en mere detaljeret svar kan forventes.
Brug af tjenesten og forbudt anvendelse
Du accepterer ikke at bruge tjenesten til ulovlige eller uautoriserede formål og ikke at overtræde love i din jurisdiktion (inklusive, men ikke begrænset til ophavsretslovgivning). Du må ikke overføre virus eller destruktiv kode. Overtrædelse af disse vilkår medfører øjeblikkelig ophør af din adgang til tjenesten.
Ansvar og garantier
Livira garanterer, at produkter og/eller tjenester lever op til aftalens betingelser, de angivne specifikationer, rimelige krav til pålidelighed og/eller anvendelighed samt gældende lovgivning og forskrifter på tidspunktet for aftalens indgåelse.
Kontakt os for yderligere oplysninger på support@livira.dk.